تبلیغات اسپانسر اینستاگرام شیوه‌ای هدفمند برای رسیدن به مخاطب

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ qs ایرانی

دلیل حضور در اینستاگرام و به تبع آن تبلیغات اسپانسر
اینستاگرام بسیار روشن هست. وقتی نگاهی به آمار کاربران این شبکه‌ اجتماعی می‌اندازید
به فعالیت بیش از ۸۰۰ میلیون حساب کاربری اینستاگرام در سراسر جهان در هر ماه و حضور
بیش از ۵۰۰ میلیون حساب فعال در روز می‌رسید. شاید از خود بپرسید که چرا مردم به اینستاگرام
می‌آیند؟ پاسخ واضح هست! اینستاگرام بسیار جذاب هست و کاربران دوست دارند تا چیزهای
جدیدی کشف کنند و از دیگران الهام بگیرند
.

کسب‌وکارها می‌توانند از این فضای روبه‌رشد و هستقبه همراهل
بی‌نظیر، فرصت‌های تجاری خوبی برای خود ایجاد کنند. تبلیغ پست‌های شما، راهی عالی برای
رسیدن به مشتری‌های جدید در اینستاگرام هست
.

چه روش تبلیغاتی در اینستاگرام پربه همراهزده هست؟

حجم زیادی از محتوای تبلیغاتی در اینستاگرام وجود
دارد که مخاطبه همراهن را هر لحظه به خرید، انتخاب و پیروی از سرویس یا سبک خاصی دعوت می‌کند.
گاهی این دعوت از طریق افراد تاثیرگذار یا محبوب انجام می‌شود و گاهی صفحات به همراه تعداد
فالوئر به همراهلا تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی را منتشر می‌کنند
.

کسب‌وکارها تلاش می‌کنند به همراه رهگیری سبک و سیاق هر
صفحه یا فالوئرهای افراد محبوب، تبلیغات خود را هدفمندتر در میان کاربران منتشر کنند
اما هیچ تضمین و تقریب دقیقی از میزان اثرگذاری این شیوه از تبلیغات وجود ندارد. به
عبه همراهرت دیگر شما نمی‌توانید براساس یک آمار دقیق و علمی از این شیوه تبلیغات برای توسعه
اهداف تجاری هستفاده کنید
.

بگذارید از سویی دیگر به این شیوه رایج نگاه کنیم.
دنبه همراهل کنندگان یا همان فالوئرهای یک صفحه متشکل از جامعه وسیعی از افراد در سلایق و
نیازمندی‌های گوناگون هستند که ممکن هست صرف مشاهده تبلیغ شما نتوانند و نخواهند از
سرویس یا محصولات شما هستفاده کنند
.

بدون لحاظ هزینه‌های به همراهلای این شیوه از تبلیغات،
نوع پرداخت هزینه تبلیغات از شیوه‌ای کاملاً قدیمی بدون درنظرگرفتن اثربخشی تبلیغات
پیروی می‌کند که منجر به دلسردشدن صاحبه همراهن کسب‌وکار و عدم به همراهزگشت سرمایه می‌گردد
.

شیوه مناسب تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

به همراهتوجه به مالکیت اینستاگرام برای فیس‌بوک، نحوه
جذب و ثبت‌نام کاربران در اینستاگرام از همان برنامه‌ریزی مبتنی بر افراد موجود در
فیس‌بوک تبعیت می‌کند. به عبه همراهراتی دیگر تمام اطلاعات کاربران بصورت طبقه‌بندی شده در
اختیار فیس‌بوک هست که به همراه این قابلیت به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد، مخاطبه همراهن را براساس
دسته‌بندی‌های مختلف برای کمپین‌های تبلیغاتی خود انتخاب کنند
.

–              جنسیت افراد، سن، موقعیت مکانی، شماره موبه همراهیل، ایمیل، زبه همراهن، رفتار فرد
در اینستاگرام، علاقه‌مندی و
..

–              نوع دستگاه و سیستم عامل بیننده (اندروید یا
 iOS)

از طرفی دیگر به دارندگان کسب‌وکار امکان بررسی
دقیق نتایج و اثربخشی کمیپن‌های تبلیغاتی را می‌دهد. به عنوان مثال نمایش تعداد بیننده
ها، جنسیت و سن بیننده ها، مکان بیننده، تعداد به همراهزدیدها، تعداد واکنش ها به تبلیغ و
… از جمله گزارش‌های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هست
.

قابلیت نمایش یک یا چند تصویر یا یک ویدئو و یا
هردو به صورت ترکیبی و همزمان، قابلیت تعیین کلیک (تماس، ورود به سایت، دانلود اپلیکیشن،
خرید محصول، مشاهده ویدئو و …)، قابل کلیک بودن تبلیغ و امکان شروع و پایان نمایش
تبلیغ در هر زمان از شبه همراهنه روز به صورت خودکار از دیگر ویژگی
تبلیغات اسپانسر اینستاگرام هست.

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به صورت هستوری در میان
هستوری‌های کاربران و یا دقیقاً به مانند یک پست در صفحه تایم‌لاین کاربران نمایش داده
می‌شود
.

Vdigimarketing به‌عنوان
تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل
فیس‌بوک  تا به امروز مدیریت چند ده کمیپن تبلیغات
اسپاسنر اینستاگرام را برای کسب‌وکارهای ایرانی انجام داده هست. اگر دوست دارید به
شیوه‌ای کاملا متفاوت، دقیق و هدفمند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید،
Vdigimarketing  به‌عنوان تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن
اینستاگرام از پنل فیس‌بوک  و پارتنر رسمی گوگل
در ایران و مجری
تبلیغات گوگل ادوردز در کنار شمهست. کافیست
به این لینک مراجعه کنید
.

دانلود آهنگ مسعود صادقلو ما به هم میایم